Kontakta Oss


Kontakta oss
Administrativ assistent - Bemanningsföretag Stockholm | Fru Olsson
3239
page,page-id-3239,page-child,parent-pageid-921,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.8.1, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
administrativ assistent

Administrativ assistent

Inom administration finns många och varierande arbetsuppgifter. Det kan handla om administrativa arbetsuppgifter inom de flesta branscher, såväl privata företag som offentlig verksamhet.

Behöver du en duktig administrativ assistent som kan rycka in vid behov eller täcka upp för en längre tid. Vi har kompetent personal och kan erbjuda stor flexibilitet.


 

Den administrativa assistenten i bemanningsrollen

Att vara administrativ assistent innebär att man kan arbeta med administrativa uppgifter inom de flesta branscher och områden. Yrket kan också kallas administratör, sekreterare eller kort och gott assistent. Arbetsuppgifterna varierar i hög grad och kan innebära allt från att göra research och ta fram information, sammanställa olika material, ansvara för arkivering eller administrativa uppgifter kring inköp, order och fakturering till bokningar av hotell, konferenser, resor med mera.

 

Våra kandidater inom administration

För att fungera bra i arbetet som administrativ assistent behöver man ha ett bra ordningssinne, känsla för struktur och förmåga att se detaljer. Den administrativa assistenten måste trivas med att hålla ordning på trådarna i företaget och kunna se till att allt finns på rätt plats vid rätt tidpunkt. Vår personal är professionell och erfaren. Vi är måna om våra kunder och att ni ska få rätt bemanning från början, därför lägger vi stor vikt vid att hitta rätt match för just er.

Kontakta oss